Så här blev MIN FILM –>

God Kväll!
Nu tänkte jag publicera min film som jag har gjort. Det är ifrån min underbara resa ut i skogen till ett klassiskt tjäderspel. Här kommer den

Kommentera gärna vad ni tyckte om filmen och dess innehåll 🙂

12 tankar om “Så här blev MIN FILM –>

  1. Underbart vackra och stiliga fåglar, man riktigt ser hur dom puffar upp sig för att bli så snygga som möjligt.
    Det måste vara helt magiskt att kunna sitta så pass nära och följa skådespelet..
    Klart jag lämnade lite ugnsfalu till dig..*L*…
    Kramen*

  2. Vad duktig du är! Men blev det inte kallt under natten…? Fina bilder, troligen var det första gången jag såg detta. Bra musik, förresten! Inte undra på att fåglarna kom fram och fick spel , när de hörde The Boss…

  3. Så vacker tjäder.. ser verkligen stolt ut. Stolt kan även du vara som har fått till denna film. Det blev en lång spännande natt för er där.

  4. Riktigt bra film, så bra filmat. Jag gillade den otroligt mycket 🙂 Den hade passande musik, och det var spännande att se fåglarna.

Lämna en kommentar