The Evening Night

God Eftermiddag
Är nu vid Syshters stall och grejar. När vi är klara här så blir det att buuka pizza tillsammans med Hubbi & Syshter. Jag bjuder! (som vanligt), jag är den som visar vad mina nära och kära betyder för mig. Det blir också lite:

20130127-174639.jpg

Jag har också inhandlat lite på Elgigantens rea 🙂 en billig men värdefull:

20130127-174824.jpg
Behöver en enkel skrivare så mer än detta behövs inte. Viktigaste funktionen var scanner. Ska inte skriva ut bilder direkt.

8 thoughts on “The Evening Night

Kommentera

