Kameran ska till jobbet

God Morgon!
Nu så har man tryckt i sig lite frukost 🙂 gott gott. Det blev fibergröt med lite fullkorns bröd. Idag är det Söndag, jag och kompisen ska ut och fotografera på nya platser. Älskling ska under tiden baka lite bullar 🙂 vad kul! första bakningen här i detta hus.

Jag har nu gjort en ny header, vad tycker ni?
Jag har bestämt mig för att lansera mer fotografering än vardag på bloggen. Har ju ingen hemsida med fotograferingen så en blogg vore inga fel. eller vad tycker ni?

Har jättesvårt för att bestämma mig när det gäller en present till Älskling som fyller nästa vecka, men jag har lite planer i skallen, som skulle kunna bli bra. Hihi.

Planer kring att köpa en systemkamera hos mig är i full-rulle. Det kommer en ny kamera men vi får se när. Ska i alla fall spara pengar och köpa bra utrustning direkt från början. Istället för att köpa medioker för att sedan byta upp sig hela tiden.

2 tankar om “Kameran ska till jobbet

Lämna en kommentar