En tattar-kopia

God Kväll!
Här sitter man och kollar lite priser på vandrarhem/hotell i söder 🙂 hittar ganska sjuka grejer måste jag erkänna. Finns vandrarhem för 350:-/person och sen samma hotellkedja som Springsteen sover över hos under sina Sverige besök för 380:-/person hehe, vilket ska man välja liksom? ska troligen när som helst.

Har nu rensat i mina lådor här i rummet och hittade en trevlig sak som jag själv trodde hade dött ut sedan den pensionerades hos mig. Hittade en tattar-kopia på någonting som ska kunna hjälpa en lättare i exempelvis träning osv.. men jag vet fan inte om denna hjälper något:) den lyser när den laddar iaf:

en så kallad ipod kopia 🙂 hehe, vilket skräp! köptes på Tradera, säkert från någon kines 🙂
inget dumt mot kineser men det är därifrån dessa kopior oftast kommer från. Knapparna knakar och färgerna i själva displayen är ju inte direkt HD 🙂 utan kanske gammal pixelgrafik från tidigt 90-tal.

Vilken tattar-kopia assååå!

3 tankar om “En tattar-kopia

Lämna en kommentar