En av legenderna fyller år idag

God Eftermiddag!
Plugg plugg plugg, jobbigt och tråkigt men måste göras. Det är sällan jag säger att det är tråkigt men ibland känner man så när inte lusten eller orken finns där. Det måste man få erkänna ibland. Allting kan inte vara roligt, jämt.

En mycket cool rockare och skådespelare fyller 61 år idag. Han har bl.a medverkat i denna serie:

Mest känd är han för att vara:

Ungdomsvän (40 år tillbaka) och gitarrist i The E Street Band (Springsteens band)
GRATTIS LITTLE STEVE!

2 tankar om “En av legenderna fyller år idag

  1. SV: Ja, bara ett riktigt inbitet fan skulle göra någonting sådant 🙂 Och vad kul att all väntan förde med sig någonting positivt – det är ju inte alltid det händer. ”Born in the USA” har jag hört, men det är nog också den enda som jag hört. Jag borde försöka hitta lite fler låtar av honom 🙂

    Kul att du gillar min blogg! 🙂

Lämna en kommentar