Fototriss – Vad ligger dig varmt om hjärtat

Hej
Då var det dags för en ny fototriss, som egentligen skulle publiceras på FOTOHEMSIDAN men då Apples produkter (som jag oftast publicerar från) inte fungerar med flash så väljer jag att publicera här istället.

Nu tänkte jag berätta lite om vad som ligger mig varmt om hjärtat. Någonting som alltid har legat mig varm om hjärtat är (som ni vet) musiken och fotograferingen men sedan jag träffade min sambo så har någonting annat lagt sig bredvid hjärtat och värmt upp själen och i skrivande stund så avslöjar jag mig själv när jag nu har jag +25 grader utomhus och väntar på att hotellets frukostbuffé ska öppna. Jag talar naturligtvis om solsemester.

Tidigare har jag åkt på massor av konserter utomlands men de där riktiga solsemestrarna som man ser på tv reklamerna har inte varit aktuellt hos mig tidigare, varför vet jag inte men det har tyvärr blivit så. Idag är den sista dagen här på Gran Canaria och jag känner att jag har hunnit med mycket men definitivt inte allt, så nu längtar jag redan tillbaka för att se Maspalomas öknen genom mina egna ögon:

20130122-082603.jpg
Jag har nog tidigare avböjt destinationer med mycket värme då jag är känslig mot solen (rödhårig) men känner nu efter att ha fått 1 veckas sol att jag vill börja lära känna denna underbara sol som inte visar sig alltför mycket i Sveriges rike, tyvärr. Att få gå på stranden där havets saltvatten sveper över den varma sanden på stranden är någonting jag vill uppleva snart igen:

20130122-083127.jpg
Men det bästa av allt är att min sambo och jag har det bra tillsammans. Vi stöttar varandra genom tuffa tider som alla förhållanden går igenom och att en resa som denna, till Gran Canaria kan hjälpa oss ännu mera är helt underbart, kärlek i sig är också någonting underbart:

20130122-084026.jpg

Funderar redan nu på en återresa men ekonomin styr bort den tanken, mer info angående min drömdestination hittar ni på Vings sida

Mer trissar hittar ni HÄR

10 thoughts on “Fototriss – Vad ligger dig varmt om hjärtat

  1. Jag har lagt in XP på min äppelskrutt och då har man lite alternativ. Men härliga bilder och som alltid fin text till🙂 Jag är lite avundsjuk… Ja tänk att få sitta och titta ut över havet vid en annan världsdel! Du har väl någon Bruce keps att sätta på huvudet🙂 Passa på och njut nu, för hemma i Svedala är det inga + grader🙂

Kommentera

