Arbetsintervju

God Dag!
Under natten så har det snöat väldigt mycket. Jag somnade till ett halvkasst underlag med lite lite snö och vaknade till ett underlag med mycket snö🙂 det ska vara snö om det är vinter, punktslut!
Jag skulle egentligen ha jobbat idag men det ändrades då jag fick ett samtal igår om en arbetsintervju och nu har jag varit på intervjun och det känns bra. En intressant tjänst tycker jag. Hoppas på det bästa!
work_48835791

Dagen fortsätter med besök hos hästarna. Vi har även Hubbis syster med hennes respektive på besök, trevligt trevligt🙂
Återkommer senare.

 

One thought on “Arbetsintervju

Kommentera

