Reornas Inköp

God Eftermiddag!
Nu har jag varit hos svärmor i några dagar, sedan den 23:e December och då har det naturligtvis blivit lite inköp. Här är delar av de saker som jag har handlat:
IMG_9601
IMG_9613
den första prylen är en lightning adapter som gör att jag kan ladda min mobil tillsammans med JUPIO laddaren som är en extern laddare. Den andra prylen är en lightning to usb kamera adapter som gör att jag kommer att kunna fotografera och lägga in alla bilder direkt på min iPad mini under semestern som snart är här =)

Tidigare idag så var jag på besök vid hemmakväll här i närheten och hittade dessa filmer för 200:-
IMG_9648
trevligt trevligt….

Sen var jag iväg och köpte lite nya kläder:)
199:- Dressmann
IMG_9650blogg

Dressmann Skjorta + byxa 225:-
IMG_9651blogg

Stadium 3 t-shirts 150:-
IMG_9649blogg

 

4 thoughts on “Reornas Inköp

Kommentera

