Fotaning

God Morgon!
Denna dag blir att spendera på fotografering och städning. Hoppas på att solen ska visa sig lite (som SMHI sagt) men jag vet att det är säkrare att titta på YR. Hoppas kan man göra i alla fall. Tänkte testa mina M42 objektiv utomhus🙂 häftigt!
Hoppas även på att mitt fina paket kommer idag. Skulle vara awesome. Min hubbi har önskat sig en Canon kamera i julklapp, hoppas hon får en sådan så att vi båda kan börja fotografera tillsammans så att min kamera inte alltid är upptagen. Nej snart frukost, men vad? Får se vad det blir.

5228920988_c8548a81f0_o

Kommentera

