Familjen Växer

God Eftermiddag!
Under i stort sett hela dagen så har jag och hubbi varit i Örebro och fixat det sista inför julen. Jag själv har också köpt mig en ny leksak som jag fått ihop pengar till via en gammal leksak som jag tillslut sålde efter många års trogen tjänst åt mig🙂 den nya leksaken gör så att familjen växer….
IMG_8755
Apple familjen alltså🙂 iPad Mini Wifi 32GB. Nu är semestern räddad, när Hubbi troligtvis kommer att ligga vid solen hela tiden. Fyller den just nu med massa godis🙂 köpte även ett skydd
IMG_8759
Apropå semester så köpte jag mig också 2 verktyg i olika storlekar inför resan🙂
IMG_8748

2 thoughts on “Familjen Växer

Kommentera

