STÖD MUSIKHJÄLPEN – Lägg bud på mina auktioner!

God Eftermiddag!
Då har man gjort något bra denna dag. Först och främst så åkte jag tidigare idag in till stan för att träna och det gick bra. Istället för att betala 300-500:-/mån för träning hos Actic så valde jag istället att betala 100:-/år på den kommunala MAS gym där jag kan utöva det jag behöver. Efter träningen så åkte och tog hem mina bilder som har varit på utställning i 2 veckor. Fick väldigt bra feedback därifrån, 5-6 stycken hade frågat om de kunde köpa bilder och sen hade 23 av 30 visitkort tagits. Så det är jättekul. När jag ändå talar om min fotografering så kan jag tipsa er om att bjuda på 2 av mina nuvarande auktioner som är just 2 av mina fotografier. Jag har nämligen genom ett samarbete med Tradera valt att skänka alla pengar till MUSIKHJÄLPEN 2012.

In och lägg ett bud och gör en god gärning du också!
HÄR

Musikhjälpen-2012-756x250

Kommentera

