25 % Rabatt är aldrig fel

God Morgon!
Då var det Lördag och jag började morgon med en kopp te vid datorn. Väl vid datorn så tittade ja in alla julkalendrar hos olika shoppar och jag hittade ett fint klipp hos en shop.
Först och främst så fick jag ett bra tips av en kille som gör att jag kunde få 25% på filmbeställningar hos CDON så jag testade och det funkade, så jag valde dessa till ett unikt pris:

SEB9063

dark-knight-rises-bluray-dvd-release-date

titanic_collectors_edition_blu-ray_3d_blu-ray_dvd-20906257-frntl

Alla dessa på Blu-Ray, sista filmen är Titanic Collector’s Edition och innehåller filmen Titanic i 3D (som jag redan äger men ska sälja).
Allt detta för 597 inkl.frakt. Ett skämt-bra pris! Denna Titanic utgåva var även bland FRAKTFRIA filmer så hela beställningen blev också frakfritt 🙂

2 thoughts on “25 % Rabatt är aldrig fel

Kommentera

