Konsert nr 3-4-5 bokade

God Dag
Snön har växt på sig under natten men minusgraderna är milda än så länge. Tidigare idag så släpptes de, biljetterna till spelning nummer 3 i följd här i Sverige. Efter för stort tryck från biljettförsäljningen av de totalt ca 120.000 biljetter till de första BOSSEN konserterna på Svensk mark nästa år så släpptes också biljetter till konsert nummer 3 på Friends Arena.

Som tur var så fick jag mina biljetter först av alla till spelning 1 och sen till 2. Denna gång köade en trogen Bruce-vän till mig och det är jag evigt tacksam över. Jag har även fått biljett till konsert nummer 3. Nu ryktas det om en 4:e spelning men det är bara ett rykte, än så länge.

20121214-112641.jpg

– San Siro, Milano – Italien
– Wembley Stadium, London – England
– Friends Arena, Stockholm – Sverige
– Friends Arena, Stockholm – Sverige
– Friends Arena, Stockholm – Sverige

Så ser min turnéplan ut 🙂

Kommentera

