Mycket händer

God Dag!
Då har jag och hubbi varit iväg en sväng under förmiddagen. Vi började med att åka till stallet där Ebba och Ormen stod och sötade sig i vanlig ordning. Sen var det dags att åka iväg och skicka lite paket, igen. Just nu så har jag skickat 49 paket och 16 är på väg ut så det är lite att göra men vad kul det är. Man kan ju tjäna pengar på vad som helst idag, folk köper allt möjligt. I alla fall sen fortsatte vi till en affär som jag ej får nämna då vi köpte klart julklappar till Syshter och Jenna🙂. Vi fortsatte vår resa till Erikshjälpen där jag gjorde ett fint klipp! bilder på det kommer! Klippet var menat att säljas men jag har ej bestämt mig ännu. Nästa mål var att åka hem men vi stannade till vid ICA och handlade lite RÖDAPRISLAPPS varor🙂 inga fel med det eller vad säger ni? Potatisgratäng & 5 bitar Pepparbiff för 80:-, inget att klaga över där inte =)

Bilder kommer senare idag🙂

2 thoughts on “Mycket händer

Kommentera

