Kastrering av T-600

God Eftermiddag!
Under förmiddagen så har jag och hubbi varit till distriktsveterinären med våran PUCK, som kastrerades. Det gick jättebra och nu är han hemma igen. Han är groggy men blir sig lik mer och mer.
IMG_0424

Sen har jag också varit till affären och skickat iväg 15 paket, kassörskan sade lite på skoj att jag hade fyllt hela deras säck till posten🙂 hihi. Angående posten så fick jag hem en liten fin pryl idag. För 2 veckor sedan så vann jag ett presentkort på Scifishop.se och jag köpte detta:

IMG_0436

efter att ha varit hemma en stund så bestämde jag mig för en joggning runda🙂 och det gick oerhört bra för att vara 2 veckor sedan sist då jag har varit sjuk och har jobbat så innerligt mycket.
Jag har ju aldrig tidigare joggat under vintern och bara det är en utmaning men det gick väldigt bra.

Till middag blir det fisk🙂 hoppas på innebandy ikväll.

Kommentera

