Konsert nr 3 & 4 bokade

God Dag
Efter att ha köat 12 timmar så var det äntligen dags. Konsert nr 3 skulle bokas, det var nämligen dags för biljetter till Sverige konserten (som senare skulle bli konserter). Jag fick mina första biljetter först av alla även fast jag var nummer 3 i kön. Efter cirka 30 min så var över 30.000 biljetter sålda sen efter 50 minuter var konserten slutsåld. Jag och 10 till väntade kvar inne vid ticnetombudet för att vara beredda på konsert nummer 2 skulle komma upp.

10 minuter till passerade och sen var det klart, BRUCE & E Street gör en extra konsert (som väntat) och även där var jag och ordnade biljetter.

En toppendag och nu är min Bruce-Sommar bokad och klar. Toppen!

20121207-120150.jpg

Kommentera

