Jag är vinnaren

God Dag
Är nu framme vid rasten:) awesome😃, solen skiner så vackert denna ”små kalla” dag.
Förkylningen hänger i men det är på bättringsvägen känner jag. Huvudvärken samt slöheten finns inte kvar endast förkylningen.

Under morgonen så har jag bokat in ett evenemang till sommaren, ett av många. Mer om det senare idag.

En annan rolig sak är att jag har vunnit en tävling😛. Priset är 200:- presentkort hos:

20121130-113240.jpg
roligt roligt! Det förbättrade denna dag som än så länge redan var bra.

4 thoughts on “Jag är vinnaren

Kommentera

