Besök Besök

God Kväll!
Efter en väldigt god middag (lövbiff med pommes & bearnaisésås) så blev det att sätta sig här vid datorn där jag sorterar lite olika saker men jag lägger också upp lite nya annonser på Tradera.
Kolla gärna och se om ni hittar något intressant. HÄR!

Jag & Hubbi har bestämt oss för att skapa ett litet eget Julbord här hemma imorgon. Vi köpte hem lite råvaror så att vi kunde få ha ett eget julbord här i hemmet under denna jul. Ska bli intressant och kul.
Vi ska bjuda hit mina päron, blir roligare så. Ska kolla lite på olika metoder att få till skinkan (julskinkan) på rätt sätt. Någon med tips kanske?

För att känna lite av julstämningen så bjuder jag på detta ikväll:

Vad är det bästa med julen?

Kommentera

