FULLT AV KLIPP (Bilder) Slå det här ni!

God Eftermiddag
Tidigare idag så var jag till tandläkaren efter att ha haft ett uppehåll ifrån dom sedan 6 år tillbaka. Jag hörde om en ny tandläkaravdelning på radion och de 1000 första skulle få en gratis undersökning (till ett värde av 700:-) och jag var en av dom!
Idag var det dags. Det gick bättre än vad jag trodde då jag ärligt kan säga att jag har varit slarvig med tänderna. De verkade kanon.

Efter tandbesöket så åkte vi ut mot Marieberg där jag hade lite ärenden. Först och främst så hade jag i smyg bestämt träff med en kille som sålde en maskin som både jag och Hubbi (mest Hubbi) har velat äga länge och nu var det dags. Den var oanvänd och kartonger samt tillbehör följde med. I smyg så köpte jag även lite mer smaker till maskinen (förutom Original som medföljde)

köpte Chai-latte & Marabou smakerna. Själva maskinen och allt annat köpte jag för ynka 300:-, totalt skulle detta paket i nypris kosta ca 800:-. Det gäller att lägga ned lite extra tid på annonssidor. Vi fick även med en check på 200:- att köpa andra smaker för från Tassimo-shoppen. Kanon ju!

Under hela vår tid i lägenheten så har både jag och hubbi saknat och klagat över att vi inte har trådlöst internet här, vi har delat internet mellan våra iPhones men anslutningsstyrkan är inte så stark här så idag var det slut på detta.
Istället för att köpa dyra routrar eller modem för 1000-2000:- så snappade jag upp lite information om ett Comviq erbjudande. Detta erbjudande som kostar 399:- innehåller:

  • Ett trådlöst 3G Wi-Fi modem som klarar av att dela internet till 5 andra enheter i en hastighet av 16 mbit/s
  • 1 vecka surf (värde 100:-)

modemet är låst till comviq/tele 2 och det är perfekt för mig som har ett billigt surf-kort från Tele 2 sedan tidigare. Jag tänkte att mer klipp kan jag ju inte göra denna dag, MEN jag hade så fel.
Under tiden inne på Elgiganten så gick jag bara lite fort ned till filmavdelningen och där har jag alltid velat ha en Blu-Ray box med alla 5 X-Men filmer för 300:- men jag har alltid varit så snål och inte köpt det tidigare. Idag kunde jag inte missa dessa boxar. Denna utgåva som är en Limited Edition har redan utgått och går ej att få tag på längre om man inte ”som jag” har tur att hitta de. Jag köpte direkt båda två, varför båda? 600:-? nej nej nej de hade naturligtvis ändrat priset på dom.

Jag köpte hela X-MEN ULTIMATE COLLECTION boxarna för YNKA 38:- (19:-) slå den ni!

 

9 thoughts on “FULLT AV KLIPP (Bilder) Slå det här ni!

Kommentera

