50 eller 100% grym?

God Kväll!
I väntan på att mitt första försök av förhoppningsvis god efterrätt ska kylas så tittar jag över lite sidor med rykten som är väldigt väldigt nära att bli verklighet. Bossen är ju på väg ut på en förlängd turné av förra årets succé. Jag har en magkänsla som säger att det blir biljettsläpp på Måndag nästa vecka: lönevecka + 1 månad kvar till jul –> julklappar. Hoppas säger jag bara!

en väldigt snygg °host host° bild på en lycklig jag från 2007 🙂 då jag köade i December för att få Bruuuuuuce biljetter!

Inte nog med allt som har att göra med Bruce-tickets så kommer även årets bästa film att dimpa ned nästa vecka. En exklusiv utgåva utav filmen är reserverad åt mig 🙂

Om dessa två saker sker nästa vecka så blir den veckan verkligen 100% grym!

Kommentera

