Mitt första BOK-köp

God Dag!
Oj oj oj vilken natt det har varit, vi kom hem vid 03.15 ungefär sen sov jag fram till 09.00 sen var det dags att gå upp. Häromdagen så släpptes en bok som är översatt till Svenska och denna bok är en sådan som jag tror står mitt hjärta nära. Jag tänker mest på det som jag har pratat om tidigare, hur ska jag börja läsa? vilken bok ska jag välja för att väcka intresse? Denna bok är nog den som är gjord för detta problem. Vad det är för bok får ni se senare idag, jag har i alla fall ringt och reserverat ett ex hos den lokala bokhandeln. Ska bli intressant att läsa. Det blir mitt allra första bokköp någonsin!

Vilken bok var er första?

3 thoughts on “Mitt första BOK-köp

Kommentera

