Twibagare med Izza

God Eftermiddag!
Tidigare under dagen så har jag fotograferat lite och det gick bra. Sedan så har jag lagt in alla mina konstverk som ska vara med på utställningen i ramar. Skönt att ha det klart.
Idag så är det dags, TWINIGHT.

Jag tillsammans med ca 700 personer till ska få uppleva Twilight Breaking Dawn part 1 men framförallt premiär på Breaking Dawn part 2, den allra sista Twilight filmen. Mer om det kommer ikväll.
Först ska jag, hubbi och Syshter buka pizza!

GOTTELIGOTTGOTT!

Kommentera

