Jag får ha EGEN foto-utställning!

God Dag!
Från 07.30 fram tills nu så har jag redigerat bilder och hemsida och är äntligen klar. Så ni får gärna besöka min HEMSIDA, kommentera gärna i Gästboken är ni snälla.
Inte nog med ett ansiktsupplyft på hemsidan utan det finns även mycket annat som har hänt och kommer att hända.

  • Jag har köpt ett nytt objektiv
  • Jag ska ha min första och alldeles egna foto-utställning på Lindesbergs bibliotek mellan 3 December – 16 December

 

Hjärtligt välkomna!

4 thoughts on “Jag får ha EGEN foto-utställning!

Kommentera

