FullRulle

God Morgon!
Då var den lediga dagen född och jag har suttit vid datorn sedan 1,5 – 2 timmar tillbaka. Jag är så gott som klar med mina uppgifter. Utomhus skiner solen och hösten visar sina vackra färger, ska ut senare idag och fotografera lite. Idag kommer en stor nyhet till er alla här på bloggen, en nyhet som jag har drömt om i många år. Hoppas på god kritik.

Idag ska jag syssla mycket med mina fotografier, ska skicka in lite bilder till tidningen också. Har inte gjort det på länge😦
Vad händer hos er idag?

 

Kommentera

