Let’s Start!

God Kväll!
Idag fick jag jobba lite över på jobbet men sen så var det dags för lite ledighet. Väl hemma så smakade jag på Sambons goda ungspannkaka. Efter det så åkte vi till stallet en sväng och nu sitter jag här vid min kära Mac.
Jag tänker nu arbeta effektivt med blogg och hemsida. Jag ska få så mycket som möjligt avklarat idag och framförallt under morgondagen.

Jag & Hubbi ska även dela på en liten godispåse till kvällens alla program. Det bästa på tv denna kväll är helt klart:

Bonde Söker Fru!

Jag har även fått hem en kanonrulle som jag längtat efter sedan mitt första besök på biografen!

Avatar 3D

 

Kommentera

