Solsemestern i vinter – Bokad!

God Kväll!
Tidigare idag så var jag och hubbi till ticket för att se om de hade någon bra solsemester under vintern. Vi hade lite egna önskningar och tillsist efter att ha suttit 20-25 minuter vid den personal som hjälpte oss så var det bokat.
Jag har under mitt liv varit ”utomlands” som för mig menas ”solsemester” totalt 3 gånger och denna gång blir den 4:e. Men tillskillnad från de tidigare så är det för första gången inplanerat att jag & hubbi ska ut på en upplevelse under semester och inte bara vara vid poolen. Detta är min kommande solsemester.

Playa Del Ingles – Gran Canaria i Januari.

På hotellet så har vi ALL INCLUSIVE och hotellet ser ut så här:

Den upplevelse som jag talade om tidigare bokade vi i samma veva, man var tvungen att boka det i förväg om man åker på som vi, på vintern. Jag har som mål att fotografera mycket under denna resa och då vill jag uppleva något speciellt. Detta ska vi få se och detta tillval har en garanti som menar på att om man inte får det som man har betalat för så bjuder arrangörerna på så många gånger det behövs för att få se det man har betalat för🙂

En resa ut på havet för att få se VILDA DELFINER .

Jag längtar otroligt mycket!

One thought on “Solsemestern i vinter – Bokad!

Kommentera

