Nytt ska in och jag har XXL:att

God Dag!
Under de senaste dagarna så har jag lånat lite nya skivor från mor så under denna dag ska datorn utökas med lite mer musik. Alltid trevligt!
Jag älskar att ha musiken spelandes på datorn när man är i lägenheten, jag menar inte att man måste sitta vid datorn utan överlag bara.

Idag står träning på schemat och igår så blev det att köpa nya redskap till träningen. Detta köpte jag igår under Örebro resan:

Hockeyklubba + Skridskor. Jag hittade dessa på XXL där de hade grymt bra priser just i helgen på dessa två varor. Skridskorna fick jag för fjantiga 299:- och klubban för 99:-! Helt sjukt ju!
Ska troligen testa dessa senare idag. Hoppas på det.

Kommentera

