R.U.T.I.N

God Dag
Rutin, någonting som är jätteviktigt för alla. En rutin som jag ska börja med eller ja, i alla fall försöka, är att börja jogga under rasterna på jobbet.

Jag har precis nu blivit klar med det, premiären kom tack vare min impulsiva sida som jag är tacksam över att ha.
Det blev en påhittad bana med mycket uppförsbackar🙂 jag är en person som inte kan börja på noll när jag ska komma igång med motioneringen utan där har jag varit en gång tidigare och nu har jag motion i grund och botten.

20121015-115550.jpg

Kommentera

