Exklusiv för Afrika? hjäääääälp mig!

God Kväll!
Jag har under några veckors tid funderat på att skaffa mig en RENODLAD mp3-spelare så att jag inte behöver använda mig utav mobilens fattiga batteritid. Skulle verkligen vara skönt med en mp3-spelare som kan användas till träningen. Det finns som ni säkert har listat ut endast ett märke som jag skulle hålla mig till i detta köp. Apple.

Apple har ju som sagt 3 olika modeller i sin mp3-spelarfamilj, Shuffle-Nano-Touch. Jag är väldigt intresserad av Nano som i mitt tycke är den snyggaste och smidigaste modellen för mig. Om jag kommer att köpa den så gör jag det troligen ifrån officiella hemsidan där man får en gratis gravyr + 1 unik färg att välja. Här är de ”vanliga” färgerna. Den färg som är unik för den officiella hemsidan är den riktigt RÖDA färgen, den sistnämnda är unik för att en del av pengarna går till organisationen RED som jobbar mot AIDS i Afrika.

Senare ikväll eller imorgon så kommer jag att publicera några citat som jag skulle kunna tänka mig att ha på denna fina maskin.
Vilken färg är snyggast?

Kommentera

