Headvärk Flush

God Dag
Dagens arbete är slut och jag ligger avlång i bilen, har sån jävla huvudvärk från ingenstans, kanske är därför jag har gått upp väldigt tidigt med liten sömn i grunden? Vet ej. Ska ta Alvedon hemma sen. Hubbi är i stallet😄

Idag på jobbet spelade jag lite Chicago (son poker) och för första gången i mitt liv så fick jag detta på handen:

20121012-155915.jpg
(Inte min egna bild) det är det allra högsta man kan få inom kortvärlden, stege och färg i samma.

Funderar att fira in Fredagen med en pizza till fotbollen? Får se…

Kommentera

