Finally, Jag har gjort det!

God Dag!
Efter att jag hade vaknat så tog jag med mig kameran ut på ett litet äventyr. Även mina ben fick jobba, det blev nämligen en promenad.
För några år sedan så tog jag en bild som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa som tavla och idag så fick jag till en sådan bild igen =) man blir så glad när man lyckas med sådana bilder.
Bilderna kommer jag att publicera på hemsidan senare idag, kommer även att länka härifrån.

Jag ska försöka skriva lite mer FYLLIGA inlägg hädanefter, så det blir lite mer intressanta inlägg.
Nej nu blir det lite frukost. Hösten är här ❤

2 thoughts on “Finally, Jag har gjort det!

Kommentera

