Jag bjuder på gratis bil

God Morgon
Igår så var jag & hubbi på bio och den var väldigt bra. Lite små äcklig för att vara en Svensk. I alla fall det roliga eller det är ju inte roligt men det otroliga var att vi gick in till bion vid 18.35 och blev insläppta vid 18.45. Detta är i Linde och inte Örebro. Bion slutade vid 21.05 och jag började direkt att känna i mina fickor efter bilnycklarna. De var inte där så jag kollade med hubbi som hade fått min plånbok men inga nycklar där heller.

Vet ni var dom var?

20121004-092219.jpg
De satt kvar i bilen!!! Hehe vem som helst skulle ha fått en gratis bil av mig men som tur var så ville ingen ha min pärla🙂

6 thoughts on “Jag bjuder på gratis bil

Kommentera

