Så jaah, försvinn med dig!

God Dag!
Sitter nu hemma vid min familj🙂 så skönt att vara hemma och det blir ju inte sämre när vädret är kanon utomhus heller.
Dagens jobb gick bra och direkt när jag kom hem så gjorde jag en väldigt trevlig och underbar sak. En sak som jag har väntat på länge nu.

Som ni vet så har jag tidigare köpt en iMac och äntligen kan jag säga att den är MIN! Jag betalade nämligen hela datorn idag🙂 och det är ju så underbart när alla j-vla räkningar blir betalda, nu låter det som att jag har problem att betala räkningar och det har jag ju inte men ni vet själva hur det känns när allt är betalt och klart. Så jag säger” Försvinn med dig till alla räkningar”🙂

2 thoughts on “Så jaah, försvinn med dig!

    • Du skulle inte ångra dig! 😃 Jag har alltid velat om denna dator då den är dyrare men nu när jag ÄNTLIGEN äger en sådan så tvekar jag inte en sekund på att ha den kvar framför alla andra PC datorer. Apple is quality and freedom💻

Kommentera

