Längtar till morgondagen

God Dag!
Jag vill att denna dag ska gå så fort som möjligt nu, därför under morgondagen så blir det roliga grejer att göra. Bl.a så blir det att besöka den största lokala marknaden häromkring:

 

 

 

 

 

 

 

Kopparbergsmarken🙂, det som jag ska titta efter mest på marknaden är:

  • Kött
  • Filmer

det ska i alla fall bli väldigt kul. Idag regnar det så JÄVLA mycket + att jag har lite annat planerat. Det blir även filmkväll med kompisarna. Även lite nybörjarkurs i Garageband (Apple’s musikprogram). Skulle vara kul att börja spela in lite eget här hemma. Får ta hjälp av kompisen som kan med det programmet.

Vad ska ni göra idag då?

4 thoughts on “Längtar till morgondagen

  1. Spännande :D! Här regnar det också, himla tråkigt väder det varit de senaste dagarna.

    sv: Ja alltså, sushi är inte för alla😀 men jag tycker det är himla gott, bland det godaste jag vet. Men jag gillade det inte första gången! För de som testar det första gången tycker jag man ska testa lax och avocado till att börja med😀 om man gillar avocado då.

Kommentera

