Jag slutar aldrig att följa dig – Grattis Gubbe!

God Dag!
Som rubriken lyder så är denna dag speciell. Anledningen är att BRUCE SPRINGSTEEN fyller 63 år idag. Jag tänkte bädda in en liten ”happy birthday” song som han själv har skrivit🙂 en liten parodi dock.

Jag har följt dig sedan 1999 och jag ångrar inte en sekund att jag började göra det, det enda som jag ångrar är att jag inte började tidigare. Det har blivit 16 konserter med dig och jag kan utan några problem eller rättare sagt det är en självklarhet att det blir 16 till🙂 Det har blivit självklart att åka och se dig live, en lojalitet. Jag vet att du har en hel del kvar på din nuvarande turné och jag älskar allt jobb du gör, både på och utanför scenen. Keep Goin´Boss<3

Kommentera

