Ur min samling: Unboxing (BILDER)

God Dag!
Efter att ha publicerat en UNBOXING video så lovade jag också lite bilder på de vackra utgåvorna och jag håller vad jag lovar så nu är det dags:

#1 RAMBO Trilogy (Limited Grenade Edition)


#2 JURASSIC PARK Ultimate Trilogy (Limited Edition Gift Set)


#3 Sound Of Music (Gift Set)

Det var allt, men ändå inte! Det kommer ett speciellt inlägg senare under dagen där jag ska visa ett av de finaste utgåvorna jag har🙂 som jag hittade för en väldigt fin slant förra veckan.
Vad tycker ni om dessa utgåvor?

2 thoughts on “Ur min samling: Unboxing (BILDER)

Kommentera

