Hösten kanske levererar?

God Dag!
Tidigare idag så öste regnet ned och nu är det solsken. Jag & Mangan ska snart ut en sväng med kamerorna, det kan behövas då jag inte har fotograferat på länge. Hoppas att hösten har något att leverera🙂 jag vet att denna årstid har mycket att ge, jag älskar ju hösten<3

I skrivande stund så läser jag lite om min långzoomskamera som har fått sig en storebror🙂 bra sugen på den! men men det får bli längre fram det. Nu laddas batterierna hos mina kameror så att de får jobba lite.
Längre fram under dagen så kommer ett inlägg där annorlunda trailers av storfilmer visas upp! Jag hoppas då att ni är här då.

http://www.enkillemedkamera.se 

2 thoughts on “Hösten kanske levererar?

Kommentera

