Planerna går ihop med Eddie

God Dag!
Då är det klart! Jag & Hubbi ska träna idag 🙂 hehe, vilket beslut det låter som. Nej men det är så att Hubbi går på ett gym och jag spelar innebandy och idag så kunde vi få ihop de tillsammans så det blir bra för oss båda. Då får vi båda träning. Har precis käkat en VÄLDIGT sen frukost. Har även skrivit klart en recension som ska publiceras längre fram under eftermiddagen.

Ikväll får det bli någon film igen 🙂 så kul att ha kommit igång och tittat på film igen och inte bara samla på dom.

Jag ska under veckan som kommer höra av mig till en kompis som kan Garageband (Apple’s musikprogram) väldigt bra, då kanske man kan börja spela in lite musik. Är så sugen på att spela in lite eget. Har ju skaffat mig kabel och allt så.
Vad tycker ni om min nuvarande favorit då?

Höj volymen!

Kommentera

