Filmen är klar

God Regndag
Då har man vaknat till liv och har precis varit med Älsk till stallet. Utomhus så vräker regnet ned och dagen skulle vara en perfekt dag att slöa framför tv rutan, men jag ska jobba mitt sista pass innan min lång ledighet (4 dagar).

Under den ledigheten så ska jag kolla mycket film och komma ut i det gröna. Få lite kvalitetstid!

Igår så spelade jag in en UNBOXING Movie där jag öppnar mina nya utgåvor som jag har fått denna vecka, det är ju några stycken;) den kommer att publiceras imorgon tillsammans med tillhörande bilder..

20120914-121859.jpg

2 thoughts on “Filmen är klar

Kommentera

