Leave In Silence

God Dag!
Då har man sovit klart för denna dag, i alla fall för förmiddagen🙂 slutade 07.30 imorse så då är det både viktigt och väldigt skönt att få lite sömn. Solen visar sig idag och jag funderar på att kanske ta cykeln till affären och hämta mina paket som har kommit, dock så inväntar jag posten men den kommer ju så sent! Ah vi får se hur jag gör. Först och främst så vet jag inte ens om jag får med mig paketen på cykeln eller i en väska?

Ska även in till Örebro en sväng senare idag, ska ta med mig många filmer och försöka byta in mot andra filmer, får se hur det går. Ska bli intressant därför vid den affären så kan man hitta fina och exklusiva utgåvor av filmer. I alla mina tankar som går runt och runt just nu så spelas också lite musik, den musiken tänkte jag dela med mig utav:

Vad tycker du om låten?

Kommentera

