Fotosession av samling

God Dag!
Kom hem klockan 07.40 från jobbet denna morgon och redan nu sitter jag här, igen :=) idag hoppas jag på lite paket från posten, därför jag är så sugen att ta kort på filmsamlingen denna dag. Tur att jag har två kameror så jag kan fotografera från olika vinklar då de har olika objektiv för olika ändamål.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det har tillkommit 3 nya kategorier på bloggen:

  • Filmsamlingen (Bilder på min samling)
  • Recensioner (Prylar & Filmer)
  • Säljes (Prylar & Filmer)

Under dagen ska jag försöka komma ut för lite frisk luft, vädret verkar bli kanon denna dag (underbart med höst).
Vad ska ni göra idag?

 

Kommentera

