Rädd om sitt käraste

God Dag!
Jag och Puck (kattungen) lade oss i soffan och kollade på Hajen (Jaws) inatt, vi var klara vid 02.00. Hubbi hade redan hunnit somna. Men det fanns också en till som somnade men ändå gav mig sällskap bara av att vara där:

Kramar sitt goa täcke

Jag ska senare under dagen försöka göra en någorlunda filmrecension på filmen🙂 är så dålig och skriva men ska i alla fall försöka.
Ska snart ut och röra på mig och det ska Hubbi också göra, vi är duktiga.

Kanske kommer något av mina paket idag, väntar lite smått och gott sedan förra veckan, vad får ni se senare idag (troligtvis)

Kommentera

