Mitt besök på Karlslunds marknad (BILDER)

God Kväll!
Idag har jag varit med Hubbi och Johannes till Örebro. Vi åkte mest dit för att åka på marknad i Karlslund. Det var första gången så jag hade inga förhoppningar på denna marknad men här följer lite bilder därifrån:

Det var mycket folk vid saften, det fanns hjortron, blåbär och hallonsaft att köpa

Det fanns massor av olika brödsorter

Olika sorters marmelad

Det som gjorde så att jag fick veta om denna marknad var när jag var på Apoteket (när jag köpte medicin till Puck) så pratade jag med en kvinna härifrån trakten som jag har känt väldigt länge och de skulle dit och sälja lokala saker som sylt och dryck, då fick jag en idé då jag vet att de har min favoritsylt och även fast jag nyligen har beställt sådan sylt så ville jag bidra ekonomiskt till deras verksamhet därför det är inte bara och sätta ihop en sylt idag. Jag köpte detta utav det lokala paret:

Min favoritsylt från delar av de myror som jag fotograferar vid och då blir det lite extra att smaka🙂

Jag & Älskling avslutade med en god middag, en speciell middag =)

Finns det något godare?

Efter allt detta goda så var det bara iväg till innebandy träning med grabbarna och nu sitter jag här vid datorn igen🙂

Kommentera

