Man måste beställa för att få smaka

God Morgon!
Då var man redan uppe🙂 sitter vid datorn och kopierar in musik från alla skivor jag lånade från mor igår, hon har ju inte lite som man vill låna direkt. Mitt i kopieringen så kom jag ihåg vad jag låg och tänkte på igår kväll innan jag somnade, jag skulle nämligen titta upp en sak på internet idag.

Genom att ha sökt i alla affärer (även frågat) i Lindesberg och Örebro (de vanligaste affärerna) så har jag ej fått något bra resultat gällande Hjortronsylt. Så jag kom på att man kanske kan beställa på internet och visst var det folk som insåg att folket nedåt i landet också ville ha lite sylt då de flesta uppe i landet sålde massa sylt. Jag hittade en liten sida från någon gård i Uppsala som gör egen ekologisk hjortronsylt och efter all sökning så var det nu dags att slå näven i bordet och göra en beställning🙂

2 burkar av skogens guld:

2 thoughts on “Man måste beställa för att få smaka

Kommentera

