TÄVLINGSDAGS

God Kväll!
Nu är jag tillbaka igen men inte på grund av vilken anledning som helst utan på grund av att det är TÄVLINGSDAGS på bloggen!
Tävlingen är inte avancerad på nå vis utan den har inte mycket till krav för att man ska medverka.

För att vara med i tävlingen så ska du:

  • Länka/Tipsa om denna tävling till andra (via Facebook, blogg, hemsida osv)
  • Kommentera detta inlägg om du ska vara med (Exempel ”Jag vill vara med och tävla”)
  • Skriv två bra & negativa saker om denna blogg

Priset är att du får välja en valfri film utav dessa:

 

 

 

 

 

 

 

 

Tävlingen pågår till den 17:e September, den måste ha minst 3 medverkande för att bli av.

5 thoughts on “TÄVLINGSDAGS

  1. Jag vill absolut prova min lycka i tävlingen😛

    Positivt om bloggen:
    *Skiljer sig från andra, spec. modebloggar
    *Mycket intressanta inlägg

    Negativt om bloggen:
    *Man ser inte längre dina fina naturbilder (måste säga att jag gillar hemsidan riktigt mycket!)
    *Funderar men kommer absolut inte på något mer negativt

  2. Pingback: Jag är med och tävlar! « Mitt liv som Miimz

  3. Jag är med😀

    2-bra saker:
    Filmtävlingar😉
    Grymt snygga fotografier och du uppdaterar ofta om vad du gör på vardagen.

    Negativt:
    Finns knappt något negativt, kanske fler filmrecensioner eller tankar om film? (Detta är dock inget negativt)🙂

    P.S Skriver om din tävling i bloggen när jag kommer hem från min filmtävling ikväll, hinner inte just nu🙂

Kommentera

