Höstdagen levererar och Erikshjälpen hjälpte mig

God Dag!
Nu har jag och älskling varit i stan en sväng. Vi köpte lite medel till Puck (kattungen) som har massa skit i öronen (skabb?), vi ska i alla fall kontakta veterinären på Måndag och se vad de tycker att vi ska göra. Men innan vi åkte till Apoteket så svängde bilen in mot Erikshjälpen och där brukar jag alltid hitta något roligt och frågan är om jag skulle göra det idag?

Klart att jag hittade någonting, det är lite som ikea, man går inte tomhänt därifrån 🙂 detta hittade jag idag:

En liter mer passande salladsskål jämfört med de andra som är så stora. 30:-

Någonting som jag inte har lärt mig ännu är att lägga mina nycklar på en plats där även jag själv hittar dom 🙂 perfekt med denna då! 15:-

Som en avslutning på förmiddagen så testade vi den nya tekannan som jag också köpte idag 🙂 40:-

Jag har även varit ute i skogen och fotograferat, titta gärna HÄR om ni tycker om bilderna därifrån 🙂

 

 

4 thoughts on “Höstdagen levererar och Erikshjälpen hjälpte mig

    • Hej Mita 🙂
      Jag tittade på denna skål och den är också från ikea men denna serie kanske även finns i större och mindre storlekar? Brukar ju vara så. Perfekt att ha en större när man är flera men nu är vi oftast bara två max 4 och då räcker denna storlek väldigt bra

Kommentera

