Modern Debut

God Dag!
Vid klockan 07.30 kom jag hem från jobbet (har jobbat natt) och jag tog mig direkt lite frukost så att jag sedan kunde få lite sömn. Klockan blev inte mer än 10.30 så var jag uppe med tuppen igen och nu sitter jag här, så gott som färdig i iTunes med all musik, har precis lagt in alla SPRINGSTEEN skivor =) lyssnar just nu på ASYS.

Det är väldigt fint väder idag, funderar på att kanske plocka lite svamp senare idag eller snart. Hoppas även på innebandy i eftermiddag.
Jag har även köpt ett ”dyrt” spel på mac app store för första gången, det blev:

en klassiker!

Kommentera

