I’m Expendable with Van Zandt

God Dag!
Då var man tillbaka här på bloggen igen. Har inte varit lika aktiv på ett tag pga av 150% arbete🙂 men snart börjar det att komma mer lediga dagar. Idag är en sådan.

Tidigare i veckan fick jag mitt presentkort på 100:- från DISCSHOP🙂 har varit med i deras olika undersökningar så nu fick man tillbaka lite på det. Jag hittade en titel som jag inte trodde fanns på Blu-Ray men som jag turligt nog hittade just på Discshop. Den serien har precis börjat visas på SVT:

Steve Van Zandt’s (Little Steve i The E Street Band) egna serie🙂 jag har sett första avsnittet och lade sedan av för att invänta bättre kvalité då denna serie verkar vara kanon.

Senare idag så blir det bio. En film som jag och Betty (som för övrigt fyller år imorgon, grattis!!!!) har längtat efter hur mycket som helst sedan den första filmen ”THE EXPENDABLES”. Filmen där hela actionseriens största figurer arbetar tillsammans. Så äntligen får vi se:

The Expendables 2

4 thoughts on “I’m Expendable with Van Zandt

Kommentera

