Transport med Bane

God Dag
Efter gårdagens roliga aktiviteter med kompisen i Örebro då vi shoppade lite och avslutade sedan kvällen med bio.

20120820-124507.jpg
Det blev den senaste Batman filmen som får fullpott i betyg av mig. Det är en typisk Sami film. Älskar den nya karaktären ”Bane”. Längtar efter att ha ett exemplar av den i Blu-Ray på hyllan.

Efter bion och allt så fick jag akut hoppa in och jobba natt. Skönt! Men när jag sedan slutade imorse så hade jag inte fått sovit på 25 timmar så några timmars sömn var väldigt mycket värt under förmiddagen kan jag säga.

Väntar nu på Hubbsis transport som snart anländer.

Kommentera

