Det är much nu

God Morgon
Har för engångs skull fått några timmars sömn inatt, inte för att jag har svårigheter med min sömn utan det handlar om att det har varit väldigt mycket jobb den senaste tiden.

I Torsdags jobbade jag först ett dag pass till 15.30 och sen började jag igen vid 21.30 och jobbade vaken natt till 07.30 och inte nog med det så hoppade jag in och jobbade även kvällen igår! Så i runda slänger så har jag jobbat 26 från Torsdag till Fredag😃 jobbigt kan det vara men jag sparar ju också till mitt nya dröm objektiv!

Idag blir det cykling och jobb👍

Vad ska ni göra idag?

20120818-073808.jpg

Nej nu ska jag börja med frukosten<3

Kommentera

